פרסום חברות הדברה באמצעות תוכניות שותפיםחברות הדברה גילו בשנים האחרונות כי הדרך היעילה ביותר לפרסם את שירותיהן היא באמצעות אתרי האינטרנט. תוכניות שותפים מאפשרות לחברות הללו לאתר פרטנר שמפעיל פלטפורמה אינטרנטית מתאימה וכך ליצור קשר עם קהל היעד ולהגדיל רווחים. כל מה שלא ידעתם אודות תוכניות שותפים תוכנית שותפים מספקת מענה לקשת רחבה של עסקים, כך שלא קיימת היום נישה בעולם העסקי אשר אינה יכול לפרסם את מרכולתה באמצעות האינטרנט. תוכנית זו מבוססת תוצאות, כך שהלקוח נדרש לשלם בגין כמות החשיפות או הלחיצות להן המודעה שלו זוכה, ולא על בסיס השכרת שטח הפרסום בלבד. תוכניות שותפים נחשבות לכלי בטוח להצלחה, אך אין לקחת זאת כמובן מאליו, משום שכדי להבטיח את הצלחתן יש צורך לבצע מחקר מעמיק. מחקר זה נועד לאתר את הפרטנר המתאים, אשר האתר שלו מהווה חממה לקהל היעד הפוטנציאלי של חברות ההדברה. התאמת תוכניות שותפים ללקוח כדי לאתר את קהל היעד ולהניע למכירה, חשוב לבחור באתר השואב תוכן מאותו עולם מושגים שבו עוסק הלקוח. על כן, חברות הדברה צריכות לפרסם את שירותיהן באתרים הנוגעים לתחום החקלאות או הצריכה הביתית. חשוב לבחור באתר שמציג תוכן מעניין, אובייקטיבי וייחודי, כך שהאינפורמציה המופיעה בו לא תתנגש עם האינטרסים של הלקוח. תוכניות שותפים צריכות לצעוד על התפר העדין שבין פילוח מדויק לבין כמות הגולשים. משמעות הדבר היא שהלקוח עשוי להעדיף לפרסם את המודעה שלו בעמוד הבית של האתר, אשר אליו נחשפים כל הגולשים עם כניסתם לאתר. ישנם לקוחות שיעדיפו לפרסם את המודעה דווקא בעמודים שוליים יותר או במילים אחרות – עמודים פנימיים. זאת, במקרה והתוכן המופיע בהם הוא המדויק והמתאים ביותר לסוג הפרסום שברשותם להציג. עם זאת, חשוב לוודא כי גם כאן נשמר יחס הגיוני ומשתלם בין הפילוח המדויק לבין כמות החשיפה. מותר שהפילוח המדויק יבוא על חשבון כמות החשיפות, כל עוד הוא יביא תוצאות איכותיות יותר, אך חשוב לשמור על מידות הגיוניות גם במקרים מסוג זה. שיטות פרסום נוספות מנועי חיפוש הפכו ברבות השנים לכלי שיווק משמעותי בכל הנוגע לפרסום המקוון. פרסום במנועי חיפוש, בין אם מדובר בפרסום באמצעות קישורים ממומנים או פרסום אורגני, עשוי להעמיק את רשת השיווק של הלקוח ולהוסיף להצלחתן של תוכניות שותפים שייסד עם פרטנרים שונים. חשוב לזכור כי בכל הנוגע לפרסום מקוון, אסור ששיטת פרסום אחת תבוא על חשבון השנייה. אדרבא, מומלץ להתקדם כל העת ולבחון שיטות פרסום חדשות במטרה להרחיב את הפרסום ולא לצמצם אותו. על כן, התוצאות שיתקבלו מפרסום משולב באמצעות תוכנית שותפים ומו?דעו?ת במנועי החיפוש, תהיינה אפקטיביות יותר מפרסום במנועי החיפוש בלבד. תוכניות שותפים וחוזים מסודרים מקובל לחשוב שהשיווק באינטרנט הוא תחום חמקמק, מאחר ומרבית ההתקשרויות בין הפרטנרים מתרחשת אונליין או טלפונית. על כן, חשוב לעגן את כל התנאים שסוכמו בחוזה מסודר, כדי לא להשאיר קצוות פתוחים. כל מה שסוכם במסגרת תוכניות שותפים צריך להופיע בחוזה, במטרה למנוע אי נעימויות בהמשך. מרבית החוזים הנחתמים בתחום הם סטנדרטיים, וכוללים הסדרי תשלום גמישים. חשוב לוודא כי התנאים המופיעים בחוזה אכן נוחים ופועלים לטובתכם וכי סיכמתם מראש על אופי התמחור המועדף עליכם. תוכניות שותפים עשויות להיות מתומחרות לפי כמות הקלקות או לפי כמות צפיות. |
||
|
||
מפת אתר © 2024 - הדברה - כל הזכויות שמורות · פרסום חברות הדברה באמצעות תוכניות שותפים |